Politica De Retur
Instrucțiuni pentru gestionarea returnării sau schimbarii produselor
Mai jos explicăm pașii de urmat pentru a face retururi/schimburi :
Consumatorul are dreptul sa notifice in scris vanzatorului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului
- ✅ Termen DE RETUR/SCHIMB de 14 zile de la data primirii coletului.
- 🔄Retur pentru SCHIMBAREA mărimii/modelului.
- ⛔ Nu facem schimbări directe. Dacă doriți un schimb = retur + achiziție nouă
- ✅ Daca ai nevoie de o alta marime sau preferi un alt model poti face o noua comanda online
- ⛔ Comenzile plasate în magazinul nostru online nu pot fi returnate în magazinele fizice insa pot fi schimbate in magazinul fizic. RETURURILE SE FAC EXCLUSIV PE CURIER.
Indiferent dacă doriți să faceți o rambursare totală sau parțială a comenzii dvs. sau dacă aveți nevoie să gestionați orice modificări, va trebui să procesați returnarea articolelor pe care le-ați primit. Nu facem modificari directe, adica daca ceea ce iti doresti/ai nevoie este o alta marime sau preferi un alt model, va trebui sa faci o noua achizitie cu modelul/marimea dorita si apoi sa urmezi pasii pentru a procesa un retur explicam mai jos detaliile.
Citiți tot ce vă spunem în e-mail, este important ca întregul proces să meargă bine. Și nu uitați să cereți întotdeauna dovada colectării de la transportator.
RETURNAREA PRODUSELOR DVS.:
Returul nu se va accepta daca produsul prezinta urme de purtare/folosire, daca nu se preda in aceeasi stare in care a fost livrat sau prezinta defecte care nu au fost prezente la livrarea produsului. Produsul trebuie impachetat in hartie/bule sau in cazul in care a fost livrat in saculetul personalizat textil, ambalat in cutie de carton, asemanatoare cu cea primita, fara a fi inghesuit si fara a se turti sau schimba forma.
Pasul 1: Expedierea produselor returnate
Completați formularul dând click aici și achitati taxele de transport direct la curier, noi urmand sa va returnam in cont contravaloarea produsului returnat in in maxim 14 zile calendaristice.
Pasul 2: Pregătiți pachetul Foarte important!
- 👍🏻Produsele trebuie returnate in stare perfecta, fara a fi fost folosite si in cutia/ambalajul lor original, precum si cu eventualele etichete pe care le pot avea.
- 📦 Păstrați cutia originală de pantofi și copia facturii într-o pungă sau container care să le protejeze în timpul transportului.
- ❌ Nu lipiți eticheta de expediere direct pe cutia produsului. Orice retur a cărui cutie de produs prezintă etichete lipite sau semne de sigiliu va fi refuzată
- ☑️ Solicitați întotdeauna dovada ridicării de la transportator sau salvați-vă localizatorul de colectare, este esențial să cunoașteți starea expedierii dvs. de retur
Truc pentru a împacheta transportul de retur!
Puteți reutiliza aceeași pungă intorcand-o, astfel încât eticheta de expediere să nu fie confundată cu eticheta de retur.
Cu siguranță în acest moment ceea ce te interesează cel mai mult este să cunoști costul fiecărei opțiuni
– RETURNARE FARA SCHIMB
Rețineți! costurile de transport (dacă sunt aplicate) nu sunt rambursabile. Returul se trimite DOAR PE CURIER la punctul de lucru cu urmatoarele date: MAGAZIN MELANIA, str. Andrei Saguna, vizavi de nr.4 , Cluj-Napoca, judetul Cluj, Tel: 0742 066 299 iar costurile difera de la un curier la altul.
– RETURNARE CU SCHIMB
Cum functioneazã? Plasați o nouă comandă în magazinul nostru online cu modelul/mărimea dorită și după primirea comenzii gestionați expedierea de retur a articolelor pe care în final nu le veți păstra prin contact@magicstep.ro.